Funda stelt Charlotte Zelders aan als marketingdirecteur

Vanaf maandag 18 september start Charlotte Zelders als nieuwe Directeur Marketing, Communicatie en PR bij funda. Het is voor het eerst dat het huizenplatform deze rol vervult.  En dat is niet zonder reden: funda zet in op het verder verbreden van haar producten en diensten. 

In de rol van Directeur Marketing, Communicatie en PR is Zelders verantwoordelijk voor het verder versterken van de reputatie en merkbekendheid van funda. Hierin staat één taak centraal: de consument en makelaar meenemen in de bredere rol die funda voor hen gaat vervullen. Dat betekent dat het huizenplatform de consument aanvullende diensten en producten gaat aanbieden om een passende woning te vinden. Tegelijkertijd gaat funda de makelaar nog meer handvatten geven om de woonconsument in zijn zoektocht te helpen. Als onderdeel van het funda MT wordt Zelders mede verantwoordelijk voor het in banen leiden van een aantal grote ontwikkelingen met strategische impact. Verder is Zelders verantwoordelijk voor de verkoop van advertenties op het huizenplatform, een significante inkomstenbron van het huizenplatform  
 
Stevig track record  
Voordat Charlotte Zelders aankomende maandag bij funda start, was zij de afgelopen drie jaar CMO bij de ANWB. In de twaalf jaar daarvoor was zij in diverse marketingrollen actief bij PepsiCo; haar laatste functie daar was die van Head of Digital Acceleration. Zelders startte haar carrière bij Campina. Joost Dop, CEO a.i. van funda: ‘Wij zijn ontzettend blij met de komst van Charlotte. Zij is echt een zwaargewicht en heeft een schat aan ervaring op communicatie en innovatie-gebied. Daarnaast is het een dikke plus dat zij in haar laatste rol bij PepsiCo de nadrukkelijke focus op digital legde en bij ANWB ervaring heeft opgedaan met de platform-kant; onmisbaar als je bedenkt dat funda uiteindelijk een digitaal platform is waar alles op samenkomt.’

Download PDF
Download PDF
Over Funda

Funda is niet meer weg te denken van de Nederlandse woningmarkt. Met het meest complete woningaanbod van Nederland, weten miljoenen bezoekers het platform iedere maand te vinden in hun zoektocht naar een passende nieuwe woning. Een belangrijke functie. Daarom loopt funda voorop in de ontwikkeling van nieuwe producten, diensten en informatie om haar bezoekers verder te helpen met het kopen, bezitten en verkopen van een eigen woning. En om de makelaar, wiens expertise onmisbaar is, het podium te bieden dat hij of zij nodig heeft om de consument nog beter te ondersteunen.

berichten