Aantreden per 1 juni 2019

Mark Askamp nieuwe salesmanager funda

Amsterdam, 29 mei 2019

Per 1 juni is Mark Askamp benoemd tot Salesmanager Makelaars bij funda. In zijn nieuwe rol zal Mark commercieel de verantwoordelijkheid dragen voor zowel funda.nl als fundainbusiness.nl. Na een aantal jaren zelf actief te zijn geweest in de makelaardij is Mark in 2014 in dienst gekomen bij funda als accountmanager makelaars.

Sinds eind 2017 was hij verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten en resultaten van funda in business. In die periode heeft funda in business zich zeer positief ontwikkeld. Marc Roos, CCO van funda is erg blij met de benoeming van Mark. "Met zijn achtergrond en netwerk in de makelaardij en brede kennis en ervaring bij funda hebben we met Mark iemand met veel kennis van de markt in huis die ons gaat helpen onze toegevoegde waarde voor makelaars verder te verhogen."

Mark volgt Jolijn van der Aart op die na haar 4 jaar dienstverband bij funda aan de slag gaat bij LinkedIn in Dublin.

Funda werd in 2001 door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) opgericht met het idee om via een online platform woningvraag – en aanbod online bijeen te brengen en inzichtelijk te maken. In eerste instantie betrof het alleen aanbod van bij de NVM aangesloten makelaars. Later kwam daar ook het aanbod bij van niet bij de NVM aangesloten makelaars. Sinds een aantal jaren exploiteert funda met funda in Business ook het leidende platform waar vraag naar en aanbod van bedrijfsonroerend goed elkaar kunnen vinden.