Evert Brugman per 1 januari 2018 CEO a.i. funda

Per 1 januari 2018 neemt Evert Brugman, Manager Finance & HR bij funda, ad interim de positie van CEO waar. Evert is vijf jaar bij funda in dienst en een zeer gewaardeerd lid van het Management Team.

Zoals aangekondigd, neemt de huidige CEO van funda Marc Duijndam na vier succesvolle jaren eind dit jaar afscheid van funda. De periode waarin Marc aan funda leiding gaf kenmerkt zich door een sterke innovatiekracht. Daardoor wordt funda meer dan ooit gezien als hét gezaghebbende platform voor woningen en commercieel vastgoed van Nederland.

De Raad van Commissarissen is inmiddels de procedure gestart om een opvolger aan de aandeelhouders van funda te kunnen presenteren.

Funda is in 2001 door de NVM opgericht om het aanbieden en bekijken van vastgoed zo makkelijk mogelijk te maken. Met 4 miljoen unieke bezoekers per maand is funda hét online-vastgoedplatform van Nederland met het actuele koop- of huuraanbod van alle makelaars van Nederland. Funda onderscheidt zich als online platform door het bieden van de meest actuele, betrouwbare en volledige informatie over woningen én commercieel vastgoed. Momenteel is funda aan het verbreden van een vraag-en-aanbod-website voor woningen naar een platform voor de totale wooncyclus.