Evert Brugman per 1 januari 2018 CEO a.i. funda

Per 1 januari 2018 neemt Evert Brugman, Manager Finance & HR bij funda, ad interim de positie van CEO waar. Evert is vijf jaar bij funda in dienst en een zeer gewaardeerd lid van het Management Team.

Zoals aangekondigd, neemt de huidige CEO van funda Marc Duijndam na vier succesvolle jaren eind dit jaar afscheid van funda. De periode waarin Marc aan funda leiding gaf kenmerkt zich door een sterke innovatiekracht. Daardoor wordt funda meer dan ooit gezien als hét gezaghebbende platform voor woningen en commercieel vastgoed van Nederland.

De Raad van Commissarissen is inmiddels de procedure gestart om een opvolger aan de aandeelhouders van funda te kunnen presenteren.

Funda werd in 2001 door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) opgericht met het idee om via een online platform woningvraag – en aanbod online bijeen te brengen en inzichtelijk te maken. In eerste instantie betrof het alleen aanbod van bij de NVM aangesloten makelaars. Later kwam daar ook het aanbod bij van niet bij de NVM aangesloten makelaars. Sinds een aantal jaren exploiteert funda met funda in business ook het leidende platform waar vraag naar en aanbod van bedrijfsonroerend goed elkaar kunnen vinden.