Alles over energie door ENECO Energie op funda

Amsterdam, 3 oktober 2001 - Particulieren kunnen vanaf 1 juli dit jaar al zelf kiezen voor een leverancier van groene energie. ENECO Energie biedt groene energie aan onder de naam Ecostroom. In de energiehoek op funda.nl vindt de bezoeker alle informatie over Ecostroom en de wijze waarop dit van ENECO Energie kan worden betrokken. Tevens is er een ‘Energie-calculator’ die inzicht geeft in de energiekosten van uw huidige of toekomstige woning en wat gedaan kan worden om energie te besparen.

ENECO Energie is het vierde bedrijf waarmee funda dit jaar een samenwerkingsrelatie is aangegaan. Hiervoor sloot Funda overeenkomsten met de Gouden Gids, Klusinfo en VT Wonen.nl.

Over ENECO Energie

ENECO Energie is een landelijk opererende onderneming die 4 miljoen mensen van elektriciteit, gas en warmte voorziet. ENECO levert aan grootzakelijke klanten in alle delen van Nederland. Ook Ecostroom kan elk huishouden in Nederland reeds bij ENECO Energie betrekken. Voor gewone elektriciteit en gas is in Nederland nog geen keuzevrijheid. De huishoudelijke en (kleinzakelijke) klanten die daardoor nog niet zelf hun leverancier kunnen kiezen, bevinden zich in de regio's Weert, Merwedestreek, Rotterdam, Delfland, Midden-Holland, Haaglanden, Amstelland, Kennemerland, Noord-Oost Friesland en Zeist. ENECO NetBeheer onderhoudt in deze regio’s de elektriciteits- en gasnetten. Het concern telt circa 3800 medewerkers.

Funda NV
Jeroen Wilhelm
jeroen.wilhelm@funda.nl

Over funda in business | Sinds 2001 heeft funda zich ontwikkeld van marktplaats die vraag en aanbod van onroerend goed bij elkaar brengt, naar hét platform voor iedereen die op zoek is naar zijn volgende thuis. Sinds de lancering van funda in business in 2005 is funda er ook voor ondernemers die een ruimte zoeken om zakelijke ambities te realiseren. Vandaag de dag heeft funda in business het meest complete aanbod van (zakelijk) onroerend goed van het land en is het met meer dan een miljoen bezoeken per maand het grootste platform voor commercieel vastgoed van Nederland.