Funda en Sanoma Uitgevers bundelen krachten op de woningmarkt
Amsterdam, 23 september 2005 - In VT Wonen en Eigen Huis & Interieur die vandaag in de winkel liggen, is een nieuw katern opgenomen: TE KOOP. Dit makelaarskatern is het resultaat van de samenwerking tussen funda en de woonbladen van Sanoma Uitgevers. Naast de genoemde maandbladen verschijnt het katern binnenkort ook in More than Classic.
Sinds jaar en dag heeft Sanoma Uitgevers een vooraanstaande positie in het segment van de woonbladen. Voor deze woonbladen werd gezocht naar mogelijkheden om de activiteiten in de vastgoedmarkt uit te breiden. In funda, dat juist zocht naar nieuwe mogelijkheden om zich naast de website ook in andere media te presenteren, heeft de uitgever een prima partner gevonden.
Makelaars kunnen al vanaf 250 euro een woningadvertentie in één van de katernen plaatsen. Ook krijgen zij de mogelijkheid zich middels corporate advertenties tegen aantrekkelijke tarieven in het katern te presenteren. Elk blad heeft het katern vormgegeven in de look and feel van de betreffende titel, zodat het voor de lezer een herkenbaar en vertrouwelijke omgeving blijft.
TE KOOP verschijnt iedere editie in VT Wonen, Eigen Huis & Interieur en in More than Classic.
Meer informatie over de woningen in het katern is te vinden op:
In het katern TE KOOP hebben NVM makelaars een speciale positie.
Voor verdere informatie:
Jeroen Wilhelm (funda)
Tel. (020) 561 82 08
jeroen.wilhelm@funda.nl
Petra Lubbers (Sanoma Uitgevers, Woonbladen)
Tel. (023) 556 46 24
p.lubbers@sanoma-uitgevers.nl
Over Funda
Funda is niet meer weg te denken van de Nederlandse woningmarkt. Met het meest complete woningaanbod van Nederland, weten miljoenen bezoekers het platform iedere maand te vinden in hun zoektocht naar een passende nieuwe woning. Een belangrijke functie. Daarom loopt funda voorop in de ontwikkeling van nieuwe producten, diensten en informatie om haar bezoekers verder te helpen met het kopen, bezitten en verkopen van een eigen woning. En om de makelaar, wiens expertise onmisbaar is, het podium te bieden dat hij of zij nodig heeft om de consument nog beter te ondersteunen.