Nieuw management voor funda
Amsterdam, 6 september 2007 – funda maakt vandaag bekend dat Thijs Vieleers, Monique Pijnacker, Simon Aurik en Jeroen Wilhelm zijn toegetreden tot het management van de populaire huizensite. Het management van funda bestaat hiermee uit mensen die vanaf het begin 6 jaar geleden bij funda werkzaam zijn. Funda staat nu nog onder leiding van algemeen directeur adinterim Robert van Veelen.
Thijs Vieleers (1973). Directeur product development
Thijs Vieleers is de architect van de funda-sites met een achtergrond in user experience design. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van de funda websites en het signaleren van nieuwe online-trends. In 2004 won hij met funda de Usabillity Award. De huidige funda-site kent nu haar vijfde versie sinds de start in 2001.
Monique Pijnacker (1976). Manager customer relations
Monique is verantwoordelijk voor de contacten met onder andere de NVM en de ruim 2.500 NVM-makelaarskantoren in Nederland. Vanuit deze positie zal Monique betrokken zijn bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten voor de makelaars.
Simon Aurik (1975). Commercieel directeur
Simon zorgt voor de commerciële activiteiten rondom alle funda-sites. Webvertising maakt daarbij een belangrijk onderdeel uit. Daarnaast ontwikkelt funda voor haar klanten nieuwe commerciele en strategische concepten. Beide activiteiten vallen onder de verantwoordelijkheid van Simon..
Jeroen Wilhelm (1969). Marketing manager
Jeroen is verantwoordelijk voor het merk funda, de corporate- en marketingcommunicatie, PR en marketing intelligence. In de afgelopen jaren heeft Jeroen met name rondom de website aan het merk funda gebouwd. Funda heeft op dit moment een naamsbekendheid van ruim 75 % en wordt gezien als één van de belangrijke Nederlandse A-merken.
Over Funda
Funda is niet meer weg te denken van de Nederlandse woningmarkt. Iedere dag brengen we vraag en aanbod van woningen bij elkaar. Daarmee is funda hét platform voor iedereen die op zoek is naar een volgend thuis. We blijven ons platform continu optimaliseren om zowel consumenten als makelaars nóg beter te bedienen. Maar ook met producten, diensten en informatie waarmee we onze bezoekers verder helpen tijdens hun zoektocht naar, en verkoop van, een woning. Sinds de lancering van funda in business (2005) zijn we er ook voor ondernemers die een ruimte zoeken om zakelijke dromen te realiseren. Dit doen we met het meest complete aanbod van (zakelijk) onroerend goed van Nederland.