Nieuw management voor funda

Amsterdam, 6 september 2007 – funda maakt vandaag bekend dat Thijs Vieleers, Monique Pijnacker, Simon Aurik en Jeroen Wilhelm zijn toegetreden tot het management van de populaire huizensite. Het management van funda bestaat hiermee uit mensen die vanaf het begin 6 jaar geleden bij funda werkzaam zijn. Funda staat nu nog onder leiding van algemeen directeur adinterim Robert van Veelen.

Thijs Vieleers (1973). Directeur product development
Thijs Vieleers is de architect van de funda-sites met een achtergrond in user experience design. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van de funda websites en het signaleren van nieuwe online-trends. In 2004 won hij met funda de Usabillity Award. De huidige funda-site kent nu haar vijfde versie sinds de start in 2001.

Monique Pijnacker (1976). Manager customer relations
Monique is verantwoordelijk voor de contacten met onder andere de NVM en de ruim 2.500 NVM-makelaarskantoren in Nederland. Vanuit deze positie zal Monique betrokken zijn bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten voor de makelaars.

Simon Aurik (1975). Commercieel directeur
Simon zorgt voor de commerciële activiteiten rondom alle funda-sites. Webvertising maakt daarbij een belangrijk onderdeel uit. Daarnaast ontwikkelt funda voor haar klanten nieuwe commerciele en strategische concepten. Beide activiteiten vallen onder de verantwoordelijkheid van Simon..

Jeroen Wilhelm (1969). Marketing manager
Jeroen is verantwoordelijk voor het merk funda, de corporate- en marketingcommunicatie, PR en marketing intelligence. In de afgelopen jaren heeft Jeroen met name rondom de website aan het merk funda gebouwd. Funda heeft op dit moment een naamsbekendheid van ruim 75 % en wordt gezien als één van de belangrijke Nederlandse A-merken.

Funda werd in 2001 door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) opgericht met het idee om via een online platform woningvraag – en aanbod online bijeen te brengen en inzichtelijk te maken. In eerste instantie betrof het alleen aanbod van bij de NVM aangesloten makelaars. Later kwam daar ook het aanbod bij van niet bij de NVM aangesloten makelaars. Sinds een aantal jaren exploiteert funda met funda in business ook het leidende platform waar vraag naar en aanbod van bedrijfsonroerend goed elkaar kunnen vinden.