Nieuw management voor funda

Amsterdam, 6 september 2007 – funda maakt vandaag bekend dat Thijs Vieleers, Monique Pijnacker, Simon Aurik en Jeroen Wilhelm zijn toegetreden tot het management van de populaire huizensite. Het management van funda bestaat hiermee uit mensen die vanaf het begin 6 jaar geleden bij funda werkzaam zijn. Funda staat nu nog onder leiding van algemeen directeur adinterim Robert van Veelen.

Thijs Vieleers (1973). Directeur product development
Thijs Vieleers is de architect van de funda-sites met een achtergrond in user experience design. Binnen de directie is hij verantwoordelijk voor het beheer en de ontwikkeling van de funda websites en het signaleren van nieuwe online-trends. In 2004 won hij met funda de Usabillity Award. De huidige funda-site kent nu haar vijfde versie sinds de start in 2001.

Monique Pijnacker (1976). Manager customer relations
Monique is verantwoordelijk voor de contacten met onder andere de NVM en de ruim 2.500 NVM-makelaarskantoren in Nederland. Vanuit deze positie zal Monique betrokken zijn bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten voor de makelaars.

Simon Aurik (1975). Commercieel directeur
Simon zorgt voor de commerciële activiteiten rondom alle funda-sites. Webvertising maakt daarbij een belangrijk onderdeel uit. Daarnaast ontwikkelt funda voor haar klanten nieuwe commerciele en strategische concepten. Beide activiteiten vallen onder de verantwoordelijkheid van Simon..

Jeroen Wilhelm (1969). Marketing manager
Jeroen is verantwoordelijk voor het merk funda, de corporate- en marketingcommunicatie, PR en marketing intelligence. In de afgelopen jaren heeft Jeroen met name rondom de website aan het merk funda gebouwd. Funda heeft op dit moment een naamsbekendheid van ruim 75 % en wordt gezien als één van de belangrijke Nederlandse A-merken.

Funda is in 2001 door de NVM opgericht om het aanbieden en bekijken van vastgoed zo makkelijk mogelijk te maken. Met 44 miljoen bezoeken per maand is funda hét online-vastgoedplatform van Nederland met het actuele koop- of huuraanbod van alle makelaars van Nederland. Funda onderscheidt zich als online platform door het bieden van de meest actuele, betrouwbare en volledige informatie over woningen én commercieel vastgoed. Momenteel is funda aan het verbreden van een vraag-en-aanbod-website voor woningen naar een platform voor de totale wooncyclus.