Funda lanceert nieuwe homepage
Funda trekt recordaantal bezoekers in maart
Algemeen directeur Joep Ketelaar: “We blijven trots dat we per maand miljoenen Nederlanders met elkaar kunnen verbinden. Uit de cijfers blijkt dat, ondanks de crisis, de interesse in de woningmarkt en in bedrijfspanden onverminderd hoog is. Door voortdurend verbeteringen aan te brengen in onze site streven we er naar meer en meer bezoekers te trekken.”
Nieuwe homepage
Funda lanceert vandaag een nieuwe homepage. Met de nieuwe vormgeving wil funda zoekers beter van dienst zijn en betere ingangen bieden in het aanbod van woningen en bedrijfspanden. Bezoekers komen nu direct binnen bij funda.nl om te gaan zoeken in het woningaanbod. Daarnaast is de kaartfunctie prominenter in beeld gebracht. Wie specifiek wil zoeken naar bedrijfsruimte kan direct doorklikken naar funda in business. Naast kantoorpanden is hier nu meer aandacht gekomen voor het aanbod van bedrijfshallen, winkelruimtes en horecapanden.
Over Funda
Funda is niet meer weg te denken van de Nederlandse woningmarkt. Iedere dag brengen we vraag en aanbod van woningen bij elkaar. Daarmee is funda hét platform voor iedereen die op zoek is naar een volgend thuis. We blijven ons platform continu optimaliseren om zowel consumenten als makelaars nóg beter te bedienen. Maar ook met producten, diensten en informatie waarmee we onze bezoekers verder helpen tijdens hun zoektocht naar, en verkoop van, een woning. Sinds de lancering van funda in business (2005) zijn we er ook voor ondernemers die een ruimte zoeken om zakelijke dromen te realiseren. Dit doen we met het meest complete aanbod van (zakelijk) onroerend goed van Nederland.