Funda introduceert Chromecast app voor de makelaar

Amsterdam 11 december 2014 - Funda biedt makelaarskantoren de mogelijkheid om hun actuele vastgoedaanbod via een televisie te streamen met haar nieuwste innovatie: de funda voor Chromecast app. Zo kunnen makelaars 24/7 hun aanbod in hun etalage onder de aandacht brengen bij voorbijgangers.

De makelaar sluit de Chromecast aan op een tv-scherm en selecteert een HDMI-kanaal. Vervolgens dient de funda voor Chromecast app gedowload te worden op de smartphone via de Apple Appstore of Google Play. De makelaar kan vervolgens in de app zijn kantoornummer invoeren en direct de slideshow met actueel aanbod starten.

Funda is één van de eerste bedrijven in Nederland die de Google Chromecast bedrijfsmatig inzet. De eerste makelaarskantoren tonen inmiddels hun actuele aanbod op funda in hun etalage via deze Chromecast app.

Voor meer informatie zie funda.nl/chromecast

Funda is in 2001 door de NVM opgericht om het aanbieden en bekijken van vastgoed zo makkelijk mogelijk te maken. Met 44 miljoen bezoeken per maand is funda hét online-vastgoedplatform van Nederland met het actuele koop- of huuraanbod van alle makelaars van Nederland. Funda onderscheidt zich als online platform door het bieden van de meest actuele, betrouwbare en volledige informatie over woningen én commercieel vastgoed. Momenteel is funda aan het verbreden van een vraag-en-aanbod-website voor woningen naar een platform voor de totale wooncyclus.