Funda introduceert Chromecast app voor de makelaar

Amsterdam 11 december 2014 - Funda biedt makelaarskantoren de mogelijkheid om hun actuele vastgoedaanbod via een televisie te streamen met haar nieuwste innovatie: de funda voor Chromecast app. Zo kunnen makelaars 24/7 hun aanbod in hun etalage onder de aandacht brengen bij voorbijgangers.

De makelaar sluit de Chromecast aan op een tv-scherm en selecteert een HDMI-kanaal. Vervolgens dient de funda voor Chromecast app gedowload te worden op de smartphone via de Apple Appstore of Google Play. De makelaar kan vervolgens in de app zijn kantoornummer invoeren en direct de slideshow met actueel aanbod starten.

Funda is één van de eerste bedrijven in Nederland die de Google Chromecast bedrijfsmatig inzet. De eerste makelaarskantoren tonen inmiddels hun actuele aanbod op funda in hun etalage via deze Chromecast app.

Voor meer informatie zie funda.nl/chromecast

Funda werd in 2001 door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) opgericht met het idee om via een online platform woningvraag – en aanbod online bijeen te brengen en inzichtelijk te maken. In eerste instantie betrof het alleen aanbod van bij de NVM aangesloten makelaars. Later kwam daar ook het aanbod bij van niet bij de NVM aangesloten makelaars. Sinds een aantal jaren exploiteert funda met funda in business ook het leidende platform waar vraag naar en aanbod van bedrijfsonroerend goed elkaar kunnen vinden.