Funda is verhuisd

Amsterdam, 20 augustus 2015 - Bij funda werken we met ruim 90 medewerkers aan optimale bereikbaarheid en vernieuwing van onze websites en mobiele platforms. We hebben een nieuw kantoor gevonden waar we dit nog beter kunnen doen.

Gisteren hebben we tijdens Sail Amsterdam ons nieuwe pand officieel geopend. Ons telefoonnummer en postadres blijven ongewijzigd. Het nieuwe bezoekadres is:
Huys Europa
Piet Heinkade 167-173
1019 GM Amsterdam

Funda werd in 2001 door de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM) opgericht met het idee om via een online platform woningvraag – en aanbod online bijeen te brengen en inzichtelijk te maken. In eerste instantie betrof het alleen aanbod van bij de NVM aangesloten makelaars. Later kwam daar ook het aanbod bij van niet bij de NVM aangesloten makelaars. Sinds een aantal jaren exploiteert funda met funda in business ook het leidende platform waar vraag naar en aanbod van bedrijfsonroerend goed elkaar kunnen vinden.