De Telegraaf en funda in business geven bedrijfsonroerend goed extra impuls

Amsterdam, maandag 22 maart 2010 – De Telegraaf en Funda in Business bundelen de krachten om vraag en aanbod van bedrijfsonroerend goed dichter bij elkaar te brengen. Deze samenwerking biedt iedere makelaar, die een pand op Funda in Business heeft staan, de mogelijkheid om tegen een gereduceerd tarief te adverteren in De Telegraaf. Maandelijks wordt het aanbod in een full color advertentiestrook in De Financiële Telegraaf gepubliceerd. In de advertenties is een directe verwijzing naar het pand op fundainbusiness.nl aangebracht.

“Met deze samenwerking verbreedt De Telegraaf haar portfolio op de zakelijke markt. We bereiken veel ondernemers en door middel van deze samenwerking willen wij deze ondernemers toegang geven tot zowel een online als print platform”, aldus Philip van Poecke, salesdirector Telegraaf Media Nederland | Landelijke Media. Jeroen Wilhelm, marketing manager bij Funda in Business, is van mening dat door de samenwerking een sterk product in de markt wordt gezet, wat veel voordeel biedt voor zowel aanbieders als vragers van bedrijfsonroerend goed. Aanbieders kunnen eenvoudig en voordelig met hun pand online en in print adverteren.

De Telegraaf en Funda in Business zijn twee sterke merken in de zakelijke markt. De Telegraaf heeft voor zowel het MKB als de Groot Zakelijke markt een zeer hoog bereik onder zakelijke beslissers. De Telegraaf bereikt veruit de meeste zakelijke beslissers van alle printmedia (24,7% - 185.000 decision makers).* Funda in Business heeft een groot online database in bedrijfsonroerend goed. Momenteel staan er 24.275 bedrijfsobjecten online en bezoeken circa 200.000 mensen maandelijks de site.** Hiermee is Funda in Business de grootste aanbieder van bedrijfsonroerend goed.

Over Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van (video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

Over Funda

Funda is in 2001 door de NVM opgericht om het aanbieden en bekijken van vastgoed zo makkelijk mogelijk te maken. Met meer dan 44 miljoen bezoeken per maand is funda hét online-vastgoedplatform van Nederland met het actuele koop- of huuraanbod van alle makelaars van Nederland. Funda onderscheidt zich als online platform door het bieden van de meest actuele, betrouwbare en volledige informatie over woningen én commercieel vastgoed. Momenteel is funda aan het verbreden van een vraag-en-aanbod-website voor woningen naar een platform voor de totale wooncyclus.

berichten